Tuesday 7 February 2012

Tuesday 120207


Hai .. Hari ni sememangnya boring.. hrmm, aku ni, tiap2 hari pun boring, habistu? hari apa yang tak boring.. So, aku pun update lah blog ni..

Bila buka blog of course la tgk dashboard dulu, dah benda tu yang keluar dulu.. Dah tu, aku pun baca lah blog org dulu sbb nak ambik mood sbelum tulis. Tak da mood nanti x da idea..

 berehat sebentar bersama....Cat

Haritu kawan aku yg bernama Sarah tanya aku,
Sarah : Cube teka pisang dlm bahasa korea apa?
Khalisa : BANA !!!! *dengan confidentnya*
Sarah : HANG NI !! TU B1A4 la..
Khalisa : Ooo..Ooo.. Ok2 tau dah.. B>A>N>A>N>A.. Btol ak? pandai ak aku?? haha
Sarah : hrmm... pasai kat hang!! *muka pasrah* susah dpat kwn cm ni..
Syaza : hahahahah.. *gelak ja memanjang dy nih*

haha.. short story habis..!! :P

Cuti 4 hari tapi kerja sekolah yang cikgu2 bagi macam untuk 4 minggu.. Banyak doh.. Tercabut habis tgn aku nk buat bagi habis.. Tapi antara byk2 homework, yang 1st skali aku bagi siapkan ialah Sejarah!! haha.. entah kenapa tahun ni aku minat nak belajar sejarah!! tak mengantok ah.. yang last skali aku nak siapkan bm kot sebab bm memang subjek yg paling aku benci!!

khusyuk sangat buat homework sampai jadi nerd.. LOL

esok dah sekolah !! acano nih..
1. homework x siap lagi lo..
2. baju sekolah aku ??
3. mana stokin busuk aku?? tikus curi ka??
4. beg sekolah.. terkoyak..!!
5. stationery aku berteraboq!! hilang semua
6. kasut sekolah berhabok, berlubang tak basoh..!! x kilatkan
7. botol air aku pecah .. bocor sudah??

PANIC !!! REPOT POLIS AH!!! 

dah habis post aku kali ni.. blah ! jahat ak..??

2 comments:

  1. bohong! aku x ckp pasai pi kat hg punnnn!!!!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA TIKUS CURI U PNYA STOKIN BUSHUK... PITTY TO YOU

    ReplyDelete