Friday 3 February 2012

Friday 120203


Hari ni Jumaat, tapi mati2 aku ingat hari sabtu ahad sebab aku tak set jam untuk bangun pun.. Bila bangun, tuktuk dah pukul 9.30 pgi, standard ah.. kan kan kan? Ingatkan dah pukul sebelas, so tak yah siap pi sekolah.. hehhe.. *ada niat tuh*

Dah bangun terus mandi,, eh eh.. bab mandi pun nak kena cerita kah? haisey man... dah bangun tengok tv, lepas tgk tv tengok tv agy.. Nak suroh aku buat pa? keja kolah tak dak, takkan nk buat keja yg tak disuruh kot.. dok buat rajin pa WOI..!!

Disebabkan harini hari Jumaat, jadi aku pun malas nak naik van yg alah tuh.. So, aku suruh bapak aku yang hantar lah.. Lagipun, van mai lambat ah.. kalau nak tunggu nanti x psal2 berjanggut lak.. Jenoh nak kena cukoq..!! mana nak cari SHIT ULTRA, pisau cukor, SHIT TURBO, GILLETTE suma tuh.. !! susah sangat pakai pen knife ja lah.. Tapi takut luka lak, nanti bazir darah tuh amalan syaitan bukan aku.. *dosa* .. Dah tu, takkan nak cabut satu satu, kalau cam tu sampai bila pun tak abis.. ceh !

Bila dah sampai sekolah, orang pertama yg dilihat oleh Khalisa Ramlan ialah kakak senior dy.. Dy tak la happy sangat sebab otak dy tengah pkir benda lain, mata lak dok tengok tempat mak cik yang jual IceBlended tu *tgh agak perisa coklat ada ka tak harini*... Dah masuk sekolah dy nampak kawan dy yg pakai spek mata tuh, nama pa TAK TAU..!! Nak Sibok tau nama kawan dy buat pa.?? Jaga tepi skirt sendiri sudah la..

Hampa nak tau dak? harini Khalisa tak masok kelas banyak period kot.. Bukan sebab dy period lah, bodo..!! Tapi sebab dy kena pi khusus NaqibNaqibah.. Puih ! boleh percaya ka budak nih.. Aku pun tak p'caya dy nak jadi naqibah, tapi dy jadi btol btol lah.. Terkezut aku !! *electric shock* > rambut cacak > muka hitam terbakar > baju terkoyak > pengawas datang > tulis nama dlm notebook > dimerit..... the end!! hahah...

Kumpulan : 9
Naqibah : Khalisa Ramlan
Ahli  Form 1 : 6 org
Ahli Form 2 : 5 org
Minggu : 0.1

Habis ceramah Khalisa pun masok kelas dy, nasib baik aku bukan prefect kalau tak, aku nak tulis nama dy dlm notebook sebab dy Makan Dalam Kelas, kod sekolah : 991 .. salah tuh.. nak kena dimerit nih.. !! sebab dy makan dalam kelas banyak sangat, akibatnya, kelas cikgu singa tu  pun x sempat nak masok.. hahaha..


ok, tu ja kot.. Gegossip pasal Khalisa nih.. nak lagi..
pi baca blog org lain lah..!! hahak



No comments:

Post a Comment