Saturday 14 April 2012

Forum oh Forum !


HAH ! rindunya belog saya ! dah lama saya x post cerita karut ... LOL..
ok ok, harini nak story morry pasal Forum ! sebut skali lagi ! F-O-R-U-M.... *pandai*...

Btw, Hello blog *pelok kuat-kuat*..
alrite, start cerita.. Semalam ada pertandingan Forum dkat sekolah, ni lah kali pertaman aku masuk forum dan aku sendri pun x tau Apa Itu Forum ?.. masuk ikut suka hati ja..! terok kan kan kan..

dalam 1 grup forum tu kena ada 4 org.. dlm grup aku, ada ikhwan a.k.a ikan, pengawas percubaan 2012 Izni, dan Fatin Syafiqa selaku penolong ketua tingkatan.. LOL.. aku pulak, ikhwan ckp, "gadis ayu berbaju kurung, Khalisa Ramlan"... tension aku ..
Nsib baiklah dy x dduk sbelah aku, kalau x, mesti cop 5 jari dah naik dkat muka dy ! .. hahah.


 masa rehearsal , *cewaah* .. aku lah org yang paling terok menghafal skrip, dah ikhwan pulak tekun mendengar aku ber'merepek depan dy walaupun aku asyik ulang benda yg sama saja..

ada juga dy ajar aku nak membuat gaya masa bercakap, tapi aku memang x reti la.. kalau buat gaya cam mana pun, satgi keras jugak masa nak perform.. LaLaLa...

bila tgk muka cikgu2 yg jadi juri,, dalam hati ini, rasa macam nak lari balik rumah pun ada,..
diorang langsung tak senyum, sombong toi cikgu nih, PANG satgi !


ok lah tu ja.. malas nk type.. bye..
 

No comments:

Post a Comment